miercuri, 13 februarie 2008

metrou..

Ca tot stateam acum si ma gandeam ca maine iar trebuie sa fac lucru nasol cu trezitu de dimineatza si plecarea trista spre locul de munca...la traficul imposibil al Capitalei, m-am oprit cu gandu la metrou...
Majoritatea pleaca la munca pe la 6..7, eo, ca un boss, la 8 jumate sunt la metrou.Fetzele oamenilor sunt de neuitat, de fapt, daca stau sa ma gandesc un sigur om are vreo 3 fetze afishate. e trist, plictisit, adormit ..si toti calatorii se cultiva intr-un mod extraordinar cum nu o fac in restu zilei. Da Doamne zile omului de sta si`mi vinde ziare sub nas. De cand m-am angajat, stiu ca Andreea Marin vrea sa isi faca gradinitza, ca stelea e nasu nush`tiu`cui, ca saracutza de Columbeanca s-a certat cu dadaca ca aceasta a avut un tupeu inemaginabil sa spuna ca si-a dat demisia..ce mai, lucruri de importanta nationala. In titluri mici din ziare, e scris ca Dobanzile cresc cum creste Ludacris iarba`n beci, ca Basescu se da la ananas cu stiu eu care parlamentar, care, desigur, sunt lucruri absolut neinteresante. O sa revin cu noi informatii cu privire la diminetzile sumbre din metrou..acu mi`e somn si ma duc sa dorm...noapte buna !

Un comentariu:

Jack Way spunea...

:))).....luam Oscaru...clar....si in leg cu entry-ul tau cu metroul...ai uitat sa zici de ziarul care da aceste stiri....Libertatea....ca deh...acum e la moda sa citesti presa de dim...in ziarul vecinului de scaun .....sa iti vezi horoscopul:)))